onsdag 1. mai 2013

Garnbytte

For en liten tid tilbake ble jeg med på garnbytte arrangert av den flotte bloggeren woolrocks
Temaet for garnbyttet var vår og jeg grublet lenge på hva jeg skulle sendte til "min" garnbyttevenn. Før jeg rakk å sende av sted pakken fikk jeg en hyggelig overraskelse i posten:


Det herlige garnet endte opp på heklenål nr 4 og blir en herlig frisk overraskelse til en kommede prinsesse. 



Sjokoladen ligger fortsatt i kjøleskapet og venter på at det skal bli lørdag!

Når jeg fikk pakken min fikk jeg også inspirasjon til endelig å få sendt min avsted:


En nøkkelring, økologisk bomullsgarn fra Pickles og oppskrift på kjøkkenkluter ble mitt bidrag i garnbyttet. 

Dette var knallgøy, og jeg krysser fingrene for at woolrocks tar en ny runde igjen om ikke altfor lenge!

1 kommentar:

  1. Dette så veldig morsomt ut :)
    Kjekt å bytte slikt og få andre ideer fra andre.
    Ha en fin torsdag videre :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...