søndag 5. mai 2013

1 år etter omlegging til LCHF

I uken som var hadde det plutselig gått ett år siden jeg bestemte meg og gjorde store endringer i kostholdet og livsstilen min. 
Valget falt på lavkarbo og jeg oppnådde raskt resultater når jeg kastet ut sukker, mel, brød, ris og pasta. 

Mann og barn koser seg fortsatt med sine "umistelige" karbohydrater  form av grøt, ris, pizza og brød, men alt i alt har dette påvirket oss alle sammen. Vi spiser stort sett mat laget fra bunnen av og mye mer grønnsaker nå enn tidligere, kostholdet vårt er absolutt mer allsidig. 

Her er ett synlig bevis på hva som har skjedd på 1 år:

Bildet til høyre er tatt like før påsken i år og bildet til venstre er tatt på utdrikningslaget mitt på forsommeren i 2011. 
På ett år har jeg tatt av meg ca. 23 kilo og over 20 cm rundt midjen. Det merkes!

Jeg benytter anledningen til å takke for alle flotte tilbakemeldinger, både på matoppskrifter og håndarbeidet og ønsker dere alle en fantastisk vår med kreative krumspring både med garn og matvarer!
Her kommer det både flere oppskrifter på herlig mat og bilder av alle små og store prosjekter med og uten garn.


1 kommentar:

  1. Det er bra jobbet! Jeg har latt meg inspirere av oppskriftene dine her inne flere ganger - så fortsett gjerne å la dem komme ;)
    Har selv god erfaring med lavere karbohydratinntak, ikke så mye på vekt - men på overskudd, humør, velvære... Og jeg er helt enig med deg - det kommer alle til gode i form av mer grønnsaker, mer allsidighet og mer kontroll over hva i vi putter i oss siden så mye lages fra bunnen av.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...