søndag 30. juni 2013

Blomstrende hage

Ja, ikke min altså!
Nei, jeg eier ikke grønne fingre og er lite kapabel til å stelle noen hage... Men svigermor derimot har grønne fingre, og det er når jeg ser hagen hennes jeg krysser fingrene for at gubben i huset har arvet disse ferdighetene av mora si slik at også vi kan glede oss over noen blomster en gang i fremtiden. 
Ta en titt på disse bildene, så skal dere få se hva jeg mener:








Man kan gå seg vill i denne hagen med kameraet!

Gutte elsker å hjelpe til om dagen, noe som passer veldig bra når vi er på besøk hos farfar og farmor. For med et stort og eldre hus og en enda større hage er det alltid noe å henge fingrene i der ute. Denne gangen var det en lønn som skulle beskjæres og gutta var ivrige hjelpere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...