søndag 14. april 2013

Garndilla!

Det er fler enn meg som er glad i garn på jobben min, noen strikker, noen hekler og andre igjen er kreative på andre måter med lys og interiør. En dag vi snakket om hobby og hamstring kom jeg inn på temaet mine overfylte garnhyller. Dermed endte jeg opp med å love å ta noen bilder:












Dette er en liten del av lageret, noe ligger i en kurv her og noe i en kurv der. Det er mange planer og tanker om fremtidige prosjekter, så blir det spennende å se hva det blir fremover. 
Glasskrukkene på nederste bilde er fylt med rester av ulike garn og farger. Nå har jeg saumfart krukkene og plukket ut restene som har omtrent samme tykkelse og har startet på noe som ser ut til å bli en fargesprakende restebukse i rillestrikk. 
I tillegg til alt garnet har jeg et stadig voksende lager av hobbybøker. Brorparten av bøkene er strikkebøker, men det er også bøker om hekling, hakking og brodering. 

Hvordan står det til i din restekasse? 
Har du noen garnslankingprosjekter på gang?

1 kommentar:

  1. Det er vel mange lignende lager rundt i strikkeverdenen. Akkurat nå bruker jeg garn fra kassene mine, og synes det er greit med et lite/stort forråd når jeg vet hva jeg skal bruke garnet til. Det er verre med handel fra tilbudskasser og fordi garnet er mykt og har fine farger, noen få nøster av hver farge. Uff!
    Men jeg har stor glede av garnnøstene mine både når jeg planlegger og når jeg strikker.
    Og garn som bare ligger der er jo "gratis" å bruke. Merkelig regnestykke, men slik er det lett å tenke.

    Ha en fortsatt fin søndag!

    klem fra Ingunn

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...