mandag 26. august 2013

Knitalong

Da har jeg slengt meg på min første knitalong! 
Den startet 1. september og jeg jobber på spreng for å få ferdig babyteppet jeg strikker på. Mellom styrketreningsøktenen jeg har kommet godt i gang med har jeg fått litt dårlig tid. Vekter og økning av de gjør at hender og armer skjelver når sofaen inntas!

Jeg leser jevnlig bloggen til woolrocks og det var her jeg fant inspirasjonen til å bli med. 
Jakken som skal strikkes er Villsauene på Runde
Den er nydelig! 

Bilde er Ann Myhre sitt.
Garnet har jeg funnet frem, oppskriften er kjøpt og det er bare å vente til september starter!


Jeg skal strikke jakken i størrelse 1 år og håper det skal bli en flott gave til tantebarnet mitt som kan komme til verden når som helst nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...