fredag 19. juli 2013

Is med kokos og sitron

En frisk og god pinneis.
Grunnoppskriften er fra fotballfrue, men jeg har endret litt på oppskriften da jeg ikke hadde alle ingrediensene i hus, men likevel var fast bestemt på at jeg skulle ha IS!


Du trenger:
1 boks kokosmelk
1 dl kremfløte
1 dl kokosmasse
skallet og saften fra 3/4 sitron
4 ss sukrinmelis

Bland kokosmelken og fløten med stavmikser.
Rør inn de andre ingrediensene og smak til med sitron etter hvor syrlig du ønsker den.



Hell røra over i isformer, jeg kjøpte mine på Kitchen i fjor og gutta synes de er utrolig kule fordi de er blå og formet som raketter!


Sett isen i fryseren over natten og gled deg til neste dag!

God sommer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...