torsdag 30. januar 2014

Deilige pulsvarmere til kalde kontorhender

For en tid tilbake fant jeg en nydelig oppskrift på pulsvarmere på Pickles sine sider. 
Jeg har lenge lett etter en oppskrift uten hull til tommel og som er enkle å strikke og synes denne var både enkel og dekorativ.



Når man jobber mye på kontor slik jeg gjør har disse vært gode som gull!
Jeg liker heller ikke å kjøre bil med vanter på og da var disse et godt alternativ.

Mine pulsvanter er strikket i Pickles Cash Kid.

Det er tilnærmet håpløst å få tatt gode bilder nå på vinteren, så dere får bære over med disse to. Mine ble ikke like lange som de på bildet til Pickles, men det var etter eget valg.


Dette bildet er Pickles sitt bilde og viser mye bedre frem hvor flotte de blir på når de er ferdig strikket. Mine er mer mosegrønne i fargen enn disse, men det er smak og behag. 
Her er link til Pickles sin side med oppskrift på de flotte pulsvarmeren. 

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...