fredag 7. september 2012

Varme vintertøfler

For en liten tid tilbake fikk jeg med meg et lite prosjekt hjem etter et besøk i familiebursdag. Kusina mi hadde fått tak i en spennende oppskrift på tovede tøfler. De skulle strikkes rute for rute og deretter sys sammen i et bestemt mønster. Det var selve sammensyingen som bød på litt hodebry første gangen, men plutselig knakk jeg koden og et par artige tøfler så dagens lys. 
Jeg synes de ble så tøffe at jeg kunne ikke dy meg og satte igang med mine egne. Med Pt3 og pinner nr 7 gikk det hele veldig raskt, og vips var de ferdige!

FØR toving
ETTER toving
Nå kan bare høsten komme, jeg er klar!

3 kommentarer:

  1. Tova firkanttøfler varmer godt og er også fine! I går fikk vi en smak av høst, så det er godt å ha fottøyet i orden.

    Ha en fin fredag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Så fine dei blei, er nok gode og varme.

    SvarSlett
  3. Nettopp kommet over bloggen din og har kjempelyst å strikke tøflene på bildene dine. Kanskje du kan legge oppskrift (for en nybegynner) på bloggen? :o)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...