fredag 25. november 2011

Julen er rett rundt hjørnet!

Jeg har så smått begynt å lete frem julepynten, første søndag i advent er jo rett rundt hjørnet! Vanligvis pleier jeg å være ferdig pyntet til jul denne dagen, men i år mangler det litt på det.. Delvis grunnet syke barn, nyinnflyttingen (en del står fortsatt i esker i kjelleren og venter på å bli pakket ut) og dels fordi i år skal vi for første gang feire jul i eget hjem! Det betyr at i år blir det ekte juletre i stua og det skal ikke opp før lille julaften. Men resten av huset skal julepyntes og jeg gleder meg!!
Siden jeg ELSKER jul har jeg i år bestemt meg for å lage en adventskalender, på bloggen. Hver dag blir det lagt ut ett nytt bilde som knytter seg opp mot jul, stemning, tips, ideer, pynt eller andre snadderbiter. Kom gjerne med innspill og gode forslag!

Her er en liten smakebit:

Den hvite hylla på kjøkkenet skal fylles med julepynt i desember, jeg er spent på hvordan det blir!

(Er dette noe for deg, Linda??)


2 kommentarer:

  1. Koselig det var i hylla på kjøkkenet :) Og det er så trivelig å pynte til jul !

    Takk for at du vil være med på min GA, og at du vil følge meg :)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Njaaa.. Skeptisk! Tror fortsatt deinn hadd passa bæst inn her ass! Neida, derre bli kjæmpefint! :-D *Misunnelig*

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...