torsdag 24. november 2011

To bukser til to bøller!

Da er bukse nr 2 til Morosettet klart! Jeg synes de gode gamle retrofargene er utrolig flotte og synes derfor at bukse nr 2 ble hakket finere enn bukse nr 1...
Gutta digger buksene og Haakon går stolt rundt i barnehagen og peker på den og forteller at mamma har strikket den til han, snakk om god reklame!



I utgangspunktet var jeg ikke veldig begeistret for disse strikkede snorene, men nå som de har vært i bruk litt må jeg innrømme at de er ganske flotte. De er både funksjonelle og pene!

2 kommentarer:

  1. De var stilige! Likte begge to - på hver sin måte.

    Jeg har garn til et sett med genser og bukse men tenkte å strikke str 1-2 år. Kjempe fint sett, gleder meg til å begynne på det! Garnet legger seg pent og er godt og mykt -love it!

    SvarSlett
  2. Takk!

    Garnet er utrolig, så mykt! Jeg strikket disse buksene til gutta i str 3-4 år og de passer fint, kunne kanskje vært litt lengre på bena så de hadde hatt noe å vokse i litt lengre? Men de blir sikkert slitt før de bli for små!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...