torsdag 1. desember 2011

1. desember!

Så har adventstiden virkelig begynt. Jeg hadde slått meg til ro med at det ikke ble noen adventskalender på meg i år, men jammen fikk jeg en overraskelse når jeg kom ned på kjøkkenet i morges!

Mannen har vært kreativ, fylt to isbitformer med 24 biter herlig sjokolade! Sammen med sjokoladen har han lagt en pakkelapp hvor det står noen kjærlige små kjæresteord på hver lapp! Jeg gleder meg til fortsettelsen!

Jeg har også en plan for adventstiden, mitt lille prosjekt er å legge ut ett bilde her hver dag som skal gi litt stemning, ideer eller gode smil. Jammen ble ikke kalenderoverraskelsen jeg fikk av min kjære første luke i kalenderen min også! 

Nyt adventstiden!

1 kommentar:

  1. Koselig kalender overraskelse. Ønske dere ein fin advent ;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...