lørdag 22. oktober 2011

Tre nøtter til Askepott??

Ikke lenge igjen nå før jeg også har bursdag, og siden gubben flere ganger har spurt meg "hva ønsker du deg til bursdagen din?" og hver gang får samme svar men aldri husker det så skal jeg gjøre det enkelt for han. Her kommer bilde og link til de tre øverste bursdags ønskene mine:


Manuelt nøsteapparat. Garnet tres gjennom vindingen i metallstangen og settes fast i et spor på toppen av apparatet. Deretter er det bare å sveive, og garnet nøstes opp. Flott å bruke i kombinasjon med Garnvinne. 

2. Gavekort på garn, og gjerne Pickles eller Nøstet Mitt!




3. Klokke
Min flotte klokke (som jeg fikk av gubben en av de første årene vi var sammen) ble dessverre stjalet på bryllupsreisen vår til Praha. Kanskje det er på tide å ønske seg ny? Kanskje noe som ligner dette her:


Da skulle det ikke være noen unnskyldning for å ikke klare å fikse bursdagsgave, Jon Erik!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...