tirsdag 7. august 2012

Pizzabunn

Jeg har funnet en flott pizzabunn og er superfornøyd med den! 
Oppskriften har jeg funnet i boken til Fotballfrue.
Pizza kan varieres i det uendelige og ofte legger jeg på det jeg har liggende i kjøleskapet, men pizzabunnen min er den samme hver gang:


Til en bunn trenger du:
4 egg
2 ss kremfløte
1 ts bakepulver
2-3 never revet ost
1 klype salt
2 ss olivenolje
4 ss soyamel
2 ts johannesbrødkjernemel
2 ts fiberfin
oregano

Kakk eggene og tilsett fløte og bakepulver.
Tilsett soyamel, johannesbrødkjernemel, fiberfin, olje og revet ost.
Ha i ønsket mengde salt og oregano.
Rør at sammen og fordel røren på et bakepapir på et stekebrett. Det er viktig å bre det ut så godt som mulig, jeg liker bunnen best når den blir tynn.


Stek i ovnen ved 200 grader i 15 minutter.

Nå er bunnen klar for akkurat det fyllet du har lyst på! Deretter steker du hele pizzaen til fyllet er ferdig eller osten er gylden.

Vel bekomme! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...