søndag 26. august 2012

Pizza med kylling satay

Etter en herlig kylling satay middag ble det rester til overs. Sausen med kyllingbitene tok jeg vare på og oppbevarte i kjøleskapet. Tanken var at det kunne fungere som pizzafyll, og jeg hadde rett!


For å lage denne pizzaen trenger du oppskriften på sausen til kylling satay, den finner du her. Bre sausen utover pizzabunnen, fordel strimlet stekt kylling over og topp det hele med revet ost. 
Med restene mine hadde jeg nok til halve pizzaen med satay-fyll og improviserte på siste halvdelen.



Pizzabunnen finner du oppskriften på her

Jeg synes det er flott å kunne bruke opp restemat på denne måten, har du noen gode tips å dele?

Vel bekomme!

2 kommentarer:

  1. Dette så KJEMPEsnadder ut! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble veldig godt! Også er jeg som sagt absolutt tilhenger av å kunne bruke opp restematen :-))

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...