søndag 16. mars 2014

Garnbytte hos Woolrocks

Woolrocks har tatt initiativ til nok et garnbytte og på lørdag sendte jeg mitt bidrag av sted, denne gangen til Danmark. 


I pakken jeg har sendt avsted var det garn og oppskrift til å strikke vridd hals fra Pickles i Tweedy. Et spennende garn med islett av fargespetter.
Det gule garnet skal visst være godt å tove, så i det medfølgende kortet er adressen til garnstudio skrevet ned med tips om sitteunderlag.
Til strikkingen og garnet har jeg lagt med flettepinner, en pinnemåler, sirkler til å lage dusker, te og sjokolade. 


Nå går jeg bare å venter spent på hva en kreativ sjel har sendt til min adresse under temaet: FARGEFEST!

Jeg måtte kjøpe et par nøster til meg selv også av Tweedy, fristelsen ble for stor!


Det er mange prosjekter som står i kø om dagen, en prioritet er å få ferdig sinnasaujakken til meg selv. Nå er det bare litt igjen nederst på den ene armen og knappestolper før den skal syes og klippes. Jeg er spent på resultatet av strikketøy i Kauni!


1 kommentar:

  1. Tror du kan glede deg til jakke i Kauni. Jeg har strikka to sjal av det garnet, og de ble både myke og varme etter en vask. Spennende med garnbytte! Du viser vel pakken du får også?

    Ha en strålende mandag!

    Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...