fredag 7. desember 2012

Enda en monsterbukse

Restelageret av garn har fått kjørt seg noe denne høsten og begge gutta har fått monsterbukser i merinoull fra Pickles
Heldigvis synes gutta, som nå er 3,5 år, at mamma er flink til å strikke og ELSKER de tøffe monsterbuksene. Denne gangen fikk de være med å velge fargene selv. Emil valgte grønt og Haakon valgte blått. I tillegg måtte det litt hvitt til for å fullføre stripene.






Om du skulle ønske å prøve å lage buksene selv så finner du grunnoppskriften her

Lykke til!

2 kommentarer:

  1. Fine bukser, men guttene tar kaka! Jeg er helt betatt! Takk for oppskrift! Jeg har et barnebarn på 8 måneder som snart trenger monsterbukse, i alle fall til neste vinter, og mormor liker å ha alt klart i god tid.

    Riktig god helg, og kos deg med de skjønne guttene dine!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, takk! Jeg synes de monsterbuksene er utrolig tøffe og har ikke lengre tall på hvor mange av de jeg har laget. Har to til på bestillingslista i denne omgang.

      Lykke til med din bukse, gleder meg til å se bilde av den.

      God helg til deg og dine :-)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...