torsdag 24. november 2011

Rudolf!

Det er mye morsomt man kan gjøre med restegarn, og når jeg snublet over denne oppskriften ble Rudolf et artig prosjekt og er også mitt bidrag i Pinnekrokens utfordring nr 16 - julen kommer!



Jeg hadde ikke piperensere, så jeg fylte bena med tykk ståltråd. Det samme gjorde jeg med geviret, det er strikket som snor og fylt med tykk ståltråd.

Gevir:
Legg opp 4 masker.
Strikk 1 p rett.
Skyv maskene over til andre enden av pinnen og legg tråden bak arbeidet.
Strikk rett.

Gjenta dette til snoren/gevir-delen er lang nok og fell av.

6 kommentarer:

  1. Hihi! Reinsdyr er jo hot i interiør for tiden! ;)

    SvarSlett
  2. Hei hei, for en herlig figur!!!

    Men som bidrag i Pinnekrokens utfordring er ikke bidraget godkjent før du linker til oss. Men fikser du det så er du med! :)

    Mvh marthe
    -Pinnekroken-

    SvarSlett
  3. Hei Marthe!
    Takk for tipset, nå er det linket til dere :-)) Gøy å være med på min første utfordring!!

    SvarSlett
  4. Supert, da er alt i sin skjønneste orden!! Velkommen med!! :)

    SvarSlett
  5. Tøffaste Rudolfen ;)
    Du fikk min stemme ;)

    SvarSlett
  6. Tusen takk, Solstjerne :-))

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...