lørdag 5. november 2011

Nemo goes to Norway!

Jeg har snublet over enda ett par tøffe votter, også denne gangen en fisk! Jeg manglet de riktige fargene og plukket ut noe av det jeg har i mitt begrensede garnlager (resten er fortsatt bortplassert i forbindelse med flyttingen..) Dermed forandret Nemo nasjonalitet!
Med SMART garnet til Sandnes og Karisma fra Drops på pinne nr 3,5 tok jeg nok engang utgansgpunkt i Pickles sin oppskrift på votter og krysset den med oppskriften jeg fant her.


Haakon (med nylaget verandaleppe) stilte villig opp til bildetaking, han digget de nye vottene!!

2 kommentarer:

  1. Oh my, disse var helt knall!! Tror jeg må gjøre som deg og få noen eksotiske fisker i årets vottestim! Hvilken størrelse er dine? Må sjekke ut oppskrifta nå. Har Nemo en liten lykkefinne også? Knis, litt forelska nå, i dine votter! (o:

    SvarSlett
  2. Så gøy!!!
    Friske farger og votter som kan brukes som hånddukker faller i smak hos barna! Disse tror jeg er i str 2 år, de er akkurat passe. Er ikke noe særlig med votter som blir for store heller.. Lurer på om ikke det hadde vært kult med matchende lue??

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...