lørdag 26. november 2011

Kjære julenissen!

Kjære julenissen.

I år har jeg vært riktig så flink og snill, så derfor har jeg nå forberedt en liten ønskeliste til jul. Jeg blir takknemlig om du også tipser mannen min om denne så han blir oppdatert!

En flott skredderbyste! Akkurat denne typen finner du her

En stumtjener. Praktisk og morsom! Denne typen finner du her

Et ekstra hode er ikke å forakte! Dette er ansiktsløst og finnes her

Et skikkelig nøsteapparat er også med på ønskelisten, de finnes i mange varianter og denne er hentet fra denne morsomme nettbutikken. 
I tillegg ønsker jeg meg et ørlite service opphold for den gamle symaskinen min. Den trenger en liten overhaling slik at den kan gjenvinne sin fordums prakt fra bestemors dager! 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...