søndag 30. september 2012

Lue x 3, ny favoritt

Noen ganger finner man oppskrifter som man liker ekstra godt, og det fant jeg på en lue for litt siden. Det var en bestilling som jeg endte opp med å like så godt at jeg måtte ha en selv også!


Luen til meg ble litt mindre baggy og det passer meg bra.

En hyggelig kommentar på jobb om at luen var fin resulterte plutselig at det klødde i fingrene og vips et par dager senere når vedkommende hadde bursdag var lue nummer 3 ferdig:


Oppskriften finner du her.

Husk å velge et klø fritt garn om du er litt sensitiv. 
På pinner nr 5 går dette fort, kanskje du ender opp med flere eksemplarer du også?

3 kommentarer:

  1. Finfin, hva slags garn har du brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :-)) Jeg har brukt albulita tjukk merino fra Pickles på denne, godt å strikke med, varmt og klø fritt :-))

      Slett
  2. Lekker lue! Denne fikk jeg lyst til å strikke. Takk for link til oppskrift!

    Ha en strålende mandag!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...