torsdag 28. mars 2013

Garnbutikk, i Roma!

Nå er jeg spent på blogger via appen på iPad, her kommer første forsøk.

Påskeferien i år har gått til Roma, deretter Venezia og er en romantisk tur for to. Etterlengtet og herlig! Gutta koser seg og har det bra hos farmor og farfar, har knapt tid til å snakke med oss når vi ringer. De har besøk av søskenbarnet sitt og sliter henne fullstendig ut, tenk så tålmodig en jente på 8 kan være med to gutter på 4!

I Roma oppdager jeg helt tilfeldig noe som heter knitmap.com når jeg ved en sjelden anledning fikk tilgang til WiFi og jubelen sto i taket, jeg hadde funnet adressen til en garnbutikk! Med gubben på slep trålet vi gatene i jakt på garnbutikken, og jammen fant vi den.

Selvsagt ble det handlet! Ekte italiensk garn i 100 % ull, jeg er spent på hva jeg skal bruke det til..











2 kommentarer:

  1. Så mye glede det er i noen garnnøster! Finne butikken, saumfare hyllene, velge garnet, lure på hva det skal bli, strikke, blogge og bruke!
    For ikke å snakke om hyggelige kommentarer fra bloggevenner!

    Fortsatt god påske til dere begge!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Veldig koselig å finne garnbutikker når en er på tur. jeg blogger fra New York for tiden. der finner jeg stadig garnbutikker med kafeer. Veldig kjekt.
    klemz

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...