søndag 21. november 2010

Nye prosjekter!

Jeg har fullstendig forelsket meg i nettsidene til Pickles de har utrolig mange flotte oppskrifter og en nettbutikk full av herlig garn! Jeg gleder meg som en unge til de har åpen dag og jeg kan titte litt nærmere på godsakene deres...






På fredagen kom det en fin og lilla pakke i posten til meg, nemlig garnet jeg har bestilt!

Dette nydelige blåe garnet skal bli en vest.
Denne vesten kommer til å bli skikkelig fin i den mørke blå fargen og jeg gleder meg til den er ferdig!

Albulita Merino er et herlig garn som holder seg godt, og her er det garn til en vaffellue og et Naturligvis vintersett.

Vaffelluen, jeg har planer om å lage en i sort.

Naturligvis vintersett, jeg gleder meg til å se hvordan dette blir på når det er ferdig.

I tillegg har jeg prosjekt Kjæreste-Kjekkasgenser på pinnene, jeg tror Jon Erik kommer til å bli kjempeflott i denne genseren:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...